УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області

» Прес-центр » новини » Заява про екологічні наслідки діяльності
М-13 Кропивницький-Платонове

Заява про екологічні наслідки діяльності
М-13 Кропивницький-Платонове

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький-Платонове (на м. Кишинів) на ділянці 52+000 км - 76+416 км.

Замовник: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (м. Кропивницький, вул. Полтавська,38; 380522378942. Проектувальник: ТОВ "НВО "Трансінжиніринг", м. Київ, вул. Антоновича, 51; 380985632099. Автодорога 3 категорії, має 2 смуги руху в обох напрямках, не входить до переліку об’єктів, що потребують процедури ОВД. Будівництво полотна дороги забезпечить належну пропускну спроможність, є необхідним заходом для мінімізації наслідків її впливу на довкілля, оскільки незадовільні експлуатаційні якості дорожнього покриття, які має дорога сьогодні, негативно впливають на довкілля та знижують безпеку руху. По завершенні робіт вплив буде суттєво меншим за рахунок створення дорожнього одягу, бар'єрного огородження по всій довжині, зниження аварійності та інших факторів. Після створення дорожнього одягу вплив пилоутворення зменшиться, оскільки зменшаться викиди автотранспорту, конструкція покриття дороги та наявність смуги закріплення узбіччя зменшують утворення пилу. Таким чином, вплив на здоров'я населення матиме нижчі рівні, ніж у разі непроведення ремонтних робіт. З метою дотримання необхідного рівня безпеки руху, правильного орієнтування водіїв на дорозі, проектна документація передбачає нанесення розмітки. У результаті господарської діяльності викидається сажа, оксиди азоту, двооксид сірки, оксид вуглецю та вуглеводні граничні в кількості 722.05 т/рік (22.92 г/с), максимальні приземні концентрації яких за розрахунками розсіювання не перевищують установлених нормативів за межами смуги впливу. Коригований рівень звукового тиску від автотранспорту на межі нормативного розташування житлової забудови (39.75 дБА), за розрахунками, вкладатиметься в прийнятні значення як удень, так і вночі. Кількість змитих опадами з дороги відходів - 64.507 т/рік. Соціальний ризик планованої діяльності, за розрахунками (1.1*10-6), оцінюється як умовно прийнятний. Після капітального ремонту суттєво (у 10-15 разів) знизиться небезпека аварійних ситуацій. Експлуатація об’єкту не становить значної екологічної загрози та не є потенційно небезпечною. Комплексний вплив об'єкту оцінюється як допустимий. Усі передбачені проектом заходи замовник зобов'язується виконати вчасно та в повнім обсязі.