УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області

» Прес-центр » новини » Велике будівництво. Як пройшов рік дорожників Кіровоградщини

Велике будівництво. Як пройшов рік дорожників Кіровоградщини

Будівельний сезон у 2021 році охопив 335 кілометрів доріг загального користування державного значення. Найзнаковіший і найбільший об’єкт – це дорога М-30, яка об’єднала в собі дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине та частину дороги Н-01 Київ – Знам’янка. Загальна протяжність, що охоплена ремонтом – 153 кілометри. Наразі практично завершено роботи на ділянках між Кропивницьким та кордоном з Черкаською областю. Втім, ще досить значний обсяг робіт залишається на відрізку між Кропивницьким та Знам’янкою, а також на двох штучних спорудах у селах Куколівка та Пантаївка. 

Загалом за всіма постановами Кабінету Міністрів на виконання ремонтних робіт за маршрутом М-30 у цьому році було виділено та профінансовано 3.2 млрд гривень.

Зупинимося більш детально на кожному з об’єктів на даному відрізку.

 Ділянка від межі з Черкаською областю до мосту через річку Синюха відремонтована поточним дрібним ремонтом. Сам міст та дорога від нього до міста Кропивницький – поточним середнім ремонтом. На всіх ділянках по даному відрізку роботи виконані практично в повному обсязі. Подекуди залишилися роботи з впорядкування узбіч та пішохідних доріжок.

Шляхопровід на 708-му кілометрі, що сполучає селище Нове та Кропивницький. Наразі завершено  роботи по основному проїзду, влаштовано бар’єрне огородження. Тимчасово встановлено старе перильне огородження та частково на підходах старе бар’єрне огородження. Навесні роботи продовжаться і всі старі конструкції будуть замінені на нові. Також наступного року продовжаться і підмостові роботи – ремонт балок, стійок та конусів. Загальний відсоток готовності – 55%.

Введення шляхопроводу в експлуатацію заплановане на травень 2022 року.

Відрізок км 707 – км 714, що співпадає з об’їзною дорогою Кропивницького. Наразі вже виконано фрезерування по всій протяжності та влаштовано нижній шар асфальтобетону. Тривають роботи з укріплення узбіч. Загальний відсоток виконання - 45%.

Відрізок км 714 – 718. Станом на 23 грудня виконання складає 100%. Готуємо пакет документів на введення в експлуатацію. На відрізку ремонтується 2 штучні споруди і відповідно відсоток виконання на них складає 90 та 92 %. Проїзд забезпечено.

Ділянка км 720 – 729. Триває коригування проекту. Вже виконано фрезерування по всій протяжності, а це 8,7 км. Регенерацію та вирівнюючий шар влаштовано на 8,4 км і 2,5 км у верхньому шарі покриття.

Ділянка 729 – 734. Фрезерування, регенерація, вирівнюючий шар влаштовано на 100% - це 4,94 км та на 3,4 км влаштовано верхній шар ЩМА.

Ділянка 734 – 747. Тут як і на попередній ділянці 100-відсотково влаштовано конструктивні шари на 13 км і верхній шар теж влаштовано в повному обсязі.  

Ділянка 747 – 760. Конструктив та верхній шар – 12,7 км влаштовано на 100%. На ділянці влаштовано тимчасову розмітку.

Шляхопровід на км 759 у селищі Знам’янка Друга. Проект масштабний і передбачає повне перевтілення конструкції. Зокрема, споруда з 54 метрів «виросте» до 210 метрів завдовжки і стане більш безпечною та зручною для учасників руху. Основа шляхопроводу складатиметься з 11 опор на кожній з яких буде по три стійки. Вже залито всі 11 фундаменти та влаштовані комплекти опор, Також влаштовано 17 з 72 балок.

В роботі з опорами використовуються сертифіковані матеріали та якісна арматура, оброблена антикорозійним розчином, а цементобетон містить морозостійкі та інші домішки, що роблять його більш міцним та дозволяють працювати при низьких температурах.

Роботи на зиму не зупинятимуться, аби вже на початку наступного будівельного сезону відновити рух транспорту через шляхопровід.

Шляхопровід км 24 поблизу с. Пантаївка. Тривають роботи з влаштування об’їзної дороги та тимчасового залізничного переїзду. Після чого розпочнуться роботи з демонтажу прогонової будови шляхопроводу.

Міст на км 52 в с. Куколівка. Виконані роботи з демонтажу споруди, влаштовано палі, тривають роботи з влаштування опор та колон

Крім того, ми працювали і на інших маршрутах. Зокрема, завершили капітальний ремонт 5 км Південного обходу Кропивницького і розпочали роботу ще на 6 км. На даному відрізку влаштовано і конструктивні шари і  верхній шар. Роботи продовжаться наступного року – влаштування узбіч, розмітки, дорожніх знакі та водовідведення.

Розпочали ремонт двох мостів на дорозі Н-08 Бориспіль – Дніпро – Кремечук – Запоріжжя у селі Куцеволівка. На першій споруді, км 292, вже влаштовано опоро, ригелі, балки прогонових будов на двох опорах. На другій споруді, км 294, завершено забивання паль та влаштовано підбетонку під ростверки. Завершити ремонт плануємо влітку наступного року.

Також відремонтовано 5 км дороги Р-10 Черкаси – Чигирин – Кременчук.

Великий обсяг ремонтів цього року виконано і на територіальній мережі.

Дорога Т-02-07 Джулинка – Гайворон - Благовіщенське. Загальна протяжність 39,3 км. Наразі виконані всі роботи з влаштування покриття основного проїзду. Наступного сезону підрядник виконає влаштування узбіч, бордюрів, встановлення комплекту дорожніх знаків та нанесе розмітку.

Т-24 – 01 Городище – Шпола – Новоукраїнка – Устинівка.  Покриття відновлено на 20 кілометрах. На ділянці км 129+291 - км 149+666 виконано робіт з фрезерування покриття - 11,8 км, влаштування вирівнюючого шару - 11,8 км, верхнього шару покриття - 11,8 км.

Т-15-04 Первомайськ – Новоукраїнка. На ділянці км 43+590 - км 63+712 виконані роботи з фрезерування дорожнього покриття на 20,1 км, влаштування вирівнюючого та верхнього шару покриття по всій протяжності ділянки.

Т-12-12 Новомиргород – Велика Виска. Завершили реконструкцію 8-ми кілометрів даної дороги.

Загалом ми завершуємо будівельний сезон з непоганими результатами.  У верхньому шарі покриття – 208 кілометрів.

Також працюємо і в напрямку збереження доріг шляхом автоматичного контролю навантажень. Тобто, в межах Кіровоградської області збудовано комплекси WIM

(На автомобільній дорозі Н-23 Кропивницький-Кривий -Ріг -Запоріжжя км 3+200 та М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк)км 60+050.

Будується на а/д М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький)) км 613+710.

Також розробляються проекти на будівництво WIM на а/д Н-14 та а/д  Н-24.)

Не менш амбітні завдання ми поставили собі і на наступний рік.

Звісно, ми завершимо роботу на вже розпочатих об’єктах і розпочнемо відновлення нових маршрутів.

Зокрема, розпочинаємо довгоочікуваний ремонт дороги М-13 Кропивницький – Платонове, так званої бетонки. Наразі вже розпочато тендерні процедури аби якнайшвидше приступити до роботу на початку будівельного сезону. Капітальний ремонт передбачено по всій протяжності в межах області – майже 76 км з розв’язками.

Плануємо ремонтувати і дорогу Н-01 Київ – Знам’янка. Вже розробляється два проекти капітального ремонту двох мостів, та запланована розробка проектів на ремонт двох ділянок дороги, орієнтовна вартість ремонту 2,2 млрд.грн.

Не менш важливою для нас є і дорога Н-24 Благовіщенське – Миколаїв. Наразі розробляється два проекти поточного середнього ремонту. Вона буде відремонтована повністю по Кіровоградській області протяжністю 42 км.. Загальна орієнтовна вартість 2 млрд. грн.

В плані також розробка проекту ділянки дороги Р-10 Черкаси – Чигирин – Кременчук. Загальна протяжність 23,0 км і орієнтовна вартість – 600 млн. грн.

Найбільш амбітний наш план – це капітальний ремонт дороги М-05 Київ – Одеса по всі протяжності в межах області. Загальна протяжність 37 км.

Цей проект особливий тим, що він може бути виконаний за кошти Міжнародних фінансових організацій. Наразі проекти вже готові та пройшли експертизу, проте європейські будівельні стандарти вимагають інших проектних рішень, тому тривають перемовини, будуть вноситися зміни до проектів. Це досить складний процес, ми спільно з Укравтодором та представниками банку опрацьовуємо можливі варіанти аби до кінця року мати вже конкретний результат.

Також у план на наступний будівельний сезон ми вносимо ремонт М-22 Полтава-Олександрія.  Буде відремонтовано від границі з Полтавською областю до с. Шевченко протяжністю 24 км.

Не менше роботи і на територіальній мережі. Це реконструкція на дорозі Т-12-05 Кропивницький — Нова Прага — Олександрія мосту через річку Бешка.

Поточний середній ремонт заплановано на дорозі Н-14 Олександрівка — Кропивницький — Миколаїв буде відремонтовано дві ділянки:

  • об’їзна м. Кропивницький (від повороту на Знам’янку до Бобринецького кільця);
  • від об’їзної  м. Бобринець до с. Кетрисанівка.

протяжністю 40 км.

Поточний середній ремонт Т-24-01 Городище — Шпола — Новоукраїнка — Бобринець — Устинівка - буде відремонтовано від границі з Черкаською областю до м. Новомиргород протяжністю 7,7 км.

Крім того, плануємо поточний середній ремонт  Т-24-15 Тальне – Камʼянече – Нерубайка – Голованівськ – Благовіщенське. Буде відремонтована від с. Перегонівки до с.Межерічки. 

Крім того, готуємося ремонтувати дороги Т-12-01 Кропивницький – Каніж – Новомиргород, Т-12-06 Новомиргород – Новоархангельськ, Т-12-10 Устинівка – Долинська – Петрове – Жовті Води, Т-12-15 Глинськ – Олександрія – Петрове, Т-12-09 Новомиргород – Олександрівка, Т-12-21 Кропивницький – Рівне та Т24-14 Сміла – Ташлик – Капітанівка.

Виконання цих планів дасть можливість економічного розвитку регіону, знизить соціальну напругу, оскільки покращить сполучення між населеними пунктами, а це і рух громадського транспорту, і спеціального медичного транспорту, і шкільних автобусів. Крім того, це значущий вклад у розвиток туризму.

Нагадаємо, на балансі Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області знаходиться 2057,3 км доріг загального користування державного значення, в тому числі:

міжнародних -       414,7 км;

національних -       354,7 км;

регіональних -         65,2 км;

територіальних -  1222,2 км.