Служба автомобільних доріг
у Кіровоградській області

» Прес-центр » новини » У Новому Стародубі на аварійному мосту провели комплекс «реанімаційних» дій

У Новому Стародубі на аварійному мосту провели комплекс «реанімаційних» дій

Два береги річки Інгулець у селищі Новий Стародуб на Кіровоградщині сполучає старенький міст, якому вже майже 50 років. За час своєї експлуатації він зносився до критичного стану, що викликає соціальну напругу як місцевого населення, так і водіїв, які ним проїздять.

Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області , яка є балансоутримувачем даної споруди, через відсутність фінансування не могла провести ремонтні роботи, як і на багатьох інших мостах та шляхопроводах. Цього року в державі з’явилася спеціальна програма, яка спрямована безпосередньо на відновлення цих споруд – «Національна програма відновлення мостів». Протягом 2020-2025 років на мережі доріг Кіровоградщини планується відновити щонайменше 13 таких об’єктів, які перебувають у 4 та 5 дискретному станах, що означає – умовно працездатний.

Допоки готується проектно-кошторисна документація та вишукуються під неї кошти, для забезпечення безпечного проїзду працівники філії «Олександрійська ДЕД» ДП «Кіровоградський облавтодор» провели аварійні ремонтні роботи на мосту через Інгулець минулої п’ятниці.

  • Вантажопідйомність цього мосту не відповідає сучасним навантаженням та нормативним вимогам, - пояснює провідний інженер Служби Дмитро Площенко. – За час обстеження ми виявили чимало дефектів та пошкоджень, що негативно впливають  на довговічність споруди та й на безпеку безпосередньо користувачів доріг. Це, перш за все, відсутність монолітної плити, яку чомусь не влаштували при будівництві, що призвело до руйнування швів омонолічення балок прогонової будови, це відсутність опорних частин, невідповідність поперечних ухилів проїзної частини нормативним показникам і ще ряд інших недоліків. Їх сукупність змушує нас вже сьогодні робити рішучі кроки, аби не допустити повної руйнації. До того ж, значної шкоди завдає безконтрольний рух великовагового транспорту, що ігнорує обмежувальні знаки по загальній масі автотранспорту і тим самим руйнують мости колосально швидкими темпами.

В рамках ліквідації аварійності вручну розібрали частину асфальтобетонного покриття, знепилили поверхню, пробурили отвори, виготовили та встановили анкери, влаштували монолітні стики між плитами та покрили опрацьовану ділянку гарячим асфальтобетоном.

Такий комплекс робіт є бюджетним, але він дозволяє продовжити строки експлуатації мосту та підвищує рівень безпеки руху транспорту. Капітальний ремонт даної споруди заплановано провести вже наступного, 2021 року.

Нагадаємо, ремонти виконуються за кошти державного бюджету за підтримки Президента України та Укравтодору.

 

Прес-служба САД у Кіровоградській області