Служба автомобільних доріг
у Кіровоградській області

» Прес-центр » новини » Сергій Коваленко: Ми маємо йти на випередження, аби не стати заручниками стихії

Сергій Коваленко: Ми маємо йти на випередження, аби не стати заручниками стихії

На базі служби автомобільних доріг у Кіровоградській області відбулася нарада під керівництвом першого заступника голови Кіровоградської ОДА Сергія Коваленка за участі керівників структурних підрозділів адміністрації, служби порятунку, поліції, укртрансбезпеки та облавтодору. Єдине питання на порядку денному – підготовка області до роботи в осінньо-зимовий період, а точніше запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на автомобільних дорогах загального користування та відпрацювання послідовності спільних дій.

  • Особливу увагу ми маємо приділити тим територіям, де постійно виникають складні ситуації та тим, де немає голів районних адміністрацій, а таких у нас зараз десять, - наголосив Сергій Коваленко. – Ми повинні добре розуміти з ким ми працюємо і як, хто за що відповідає та як реагує, адже своєчасне прийняття рішень дозволяє нам уникнути колапсів. Вкотре наголошую, що тільки за умови чіткої взаємодії за схемою ми витримаємо натиск погоди.

Заступник начальника САД з розвитку доріг Олег Салов зазначив, що цього року на утриманні служби з’явилася дорога першої категорії М-05 Київ-Одеса, яку раніше обслуговувала Черкаська служба. За словами посадовця, її експлуатаційним утриманням займатиметься приватна організація, тоді як іншими дорогами – Кіровоградський облавтодор.

  • У цього підрядника є сучасна нова техніка, а тому можна бути певним, що прибирати сніг та ожеледицю там буде чим. Ми знаємо у яких місцях на даній дорозі виникають проблеми, тому там будемо працювати на випередження і за потреби підсилюватися сторонніми організаціями, - зазначив Олег Салов. - В цілому, підготовка господарства до сезону ще триває, ще заготовляємо протиожеледні матеріали, пальне, лагодимо техніку та механізми, проводимо інструктажі та навчання.

Директор ДП «Кіровоградський облавтодор» Андрій Руднік підкреслив, що зараз в області працює 12 філій, які мають змогу працювати в посиленому режимі, та у разі виникнення надзвичайних погодних умов, коли снігом засипле одночасно всю область – техніки не вистачить, тому ставка робиться на залучення до роботи сторонніх підприємств різних форм власності. Особливо в межах Світловодського району, в якому є кілька складних ділянок, що першими потерпають від стихії і можуть паралізувати рух транспорту. Зокрема, мова йшла про греблю та ГЕС, де щорічно  виникають проблеми в русі під час негоди.

В ході наради з’ясували так звані больові точки та хиткі моменти та обговорили можливі шляхи, аби їх, якщо не уникнути, то, принаймні, мінімізувати «зону ураження». Загадом же по області так званих слабких місць близько півсотні.

  • Ми маємо йти на випередження, аби не стати заручниками стихії. Знову наголошу, що лише оперативна і злагоджена робота, вчасно прийняті рішення і проведені заходи допоможуть нам забезпечити безперебійних проїзд територією області, - зауважив Сергій Коваленко.

Як допоміжний засіб для оперативного реагування окремо відмітили камери зовнішнього спостереження, що є у дорожників та у поліції, а також робочі чати для задіяних в подолані стихії відомств. Кожен з присутніх погодився, що вчасне обмеження руху транспорту – запорука безпечної для водіїв та оперативної для дорожників ліквідації погодних явищ.

Наостанок учасники наради зосередили свою увагу на тому, що для вдосконалення підготовки, а значить і фактичного виконання дій в подальшому, до співпраці необхідно залучити міських голів та керівників районів чи очільників об’єднаних територіальних громад. Тож на наступну нараду з питання подолання наслідків негоди проводитимуть вже за їх участю.  

Прес-служба САД у Кіровоградській області