Служба автомобільних доріг
у Кіровоградській області

» Прес-центр » новини » На межі Світловодського та Кременчуцького районів працює пункт габаритного контролю (ФОТОЗВІТ)

На межі Світловодського та Кременчуцького районів працює пункт габаритного контролю (ФОТОЗВІТ)

Водії великоваговиків почали їздити окільними шляхами, аби уникнути зважування 

Проблема розбитих доріг України в цілому та Кіровоградщини зокрема,полягає не тільки в багаторічному тотальному недофінансуванні дорожньої галузі, а й в колосальному збільшенні навантаження доріг транспортом. Особливо великої шкоди завдають перевізники-аграрії, що не дотримуються рекомендованих норм навантаження.

Хоча на українських дорогах і працюють стаціонарні та пересувні пункти вагового контролю, по-перше, їх недостатньо, по-друге, дуже недосконала законодавча база, що регулює їх діяльність. Механізм начебто є, але ж законодавчі прогалини зв’язують руки і дорожникам, і транспортникам, залишаючи лише питання совісті та честі самих перевізників.

Нещодавно на Кіровоградщині облаштували пересувний пункт габаритно-вагового контролю на автодорозі Недогарки-Світловодськ на межі Полтавської та Кіровоградської області. Втім, перевізники знайшли вихід, як його оминути – просто почали їздити через смт Власівка. Втратять вони, щонайбільше, 15 кілометрів, а виграють на штрафах, які не сплатять за перевантаження.

Начальник відділу експлуатаційного утримання Служби автодоріг у Кіровоградській області Олексій Донченко та старший інспектор відділу безпеки дорожнього руху управління превентивної діяльності обласного ГУНП Максим Огороднік виїхали на місце роботи пункту, щоб особисто ознайомитися з ситуацією.

Працівники Укртрнсбезпеки та Облавтодору, які забезпечують діяльність пункту зважування, підтвердили, що як тільки встановили ваги, водії практично перестали їздити даною дорогою. Варто зазначити, що місцезнаходження пункту саме у цьому місці зумовлене тим, що під загрозою руйнування знаходиться гребля Кременчуцької ГЕС, через яку і прямує транспорт.  Та хоча вантажних машин їздити стало менше через ваги, буквально в перші години роботи вдалося виявити порушника – 62 тонни замість допустимих 40-ка. Як пояснив сам перевізник, по дорозі одна з його машин нібито зламалася і довелося перевантажити іншу, найближчу його вантажівку, саме тому і порушив норми. Та, як показує практика, такі відмовки звучать з вуст водіїв найчастіше. Дійшло навіть до того, що зерновози почали маскуватися, аби не привертати увагу працівників Укртрансбезпеки.

Говорячи мовою чисел, з початку року було виявлено порушень на більш ніж мільйон гривень, фактично ж виплата становить лише чверть мільйона.

 

 

 

 

 

  

Прес-служба САД у Кіровоградській області